Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Ακατανόμαστο


 Γδύθηκα, πλύθηκα, ντύθηκα, καλλοπίστηκα κι ετοιμάστηκα!
Ήμουν σπίτι. Μόνος. Όλος ο κόσμος έξω, σε μαγαζιά, σε σπίτια..
Έφυγα, για τον κόσμο της διασκέδασης και το λαό του ξεκίνησα!
Και έφτασα. Άαχ, τι μεγαλείο. Θέαμα. Για μένα. Με μένα.
Με όλους! Για όλους? Είσοδος κι ο ιππότης μπρος στην πύλη χαιρετά.
Με υποδέχτηκε μα καλά-καλά μου φάνηκε πως με κοιτά!
Κατά την είσοδο, ομίχλη. Καπνός από τισγάρα μου θολώνει την όραση.
Ίσως αυτός να'ναι ο σκοπός. Να μη βλέπω ή για κάποιο λόγο να δυσκολεύομαι.
Ο χορός των έντονων φιάφορων χρωμάτων μου ζαλίζει το μυαλό.
Ίσως αυτός να'ναι ο σκοπός. Να ζαλίζομαι ή για κάποιο λόγο να δυσκολεύομαι.
Ο όχλος που ποικίλει και πληθαίνει με πνίγει.
Ίσως αυτός να'ναι ο σκοπός. Να πνίγομαι ή για κάποιο λόγο να δυσκολεύομαι.
Η θάλασσα του αλκοόλ... Ο βυθισμός στον πάτο της άραγε με γεμίζει οξυγόνο?
Θολούρα, μέθη, ζάλη, ο χορός, διασκέδαση. Διασκέδαση. Δι-α-σκέ-δα-ση.
Ένα παθιασμένο φιλί ζωής στη μίζερη ζωή μου? ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ, αυτή ειν' η αποστολή μου!
Δε θα μου τη χαλάσεις εσύ. Θα αγωνιστώ και θα στερηθώ για εκείνη.
Πρίγκιπες και πριγκίπισσες, γορίλες που σιχάθηκες, πόρνες που πεθύμησες!
Μα οι μάσκες θα πέσουν και το γλέντι θα τελειώσει.
Η μπογιά κι αν ξεφτίζει, το 2ο και 3ο χέρι, ορόφους χτίζει.
"Καθρέφτη καθρεφτάκι μου ποιός είναι ο πιό μόνος?
Εγώ κι ο άσχημος μου εαυτός? Εγώ κι οι προσπάθειες βελτίωσης?
Ποιός? Ποιός... Μοναχός και μες στο πλήθος."

 Τώρα δεν είναι μόνοι. Είναι όλοι μαζί, ο καθένας μόνος του.
Για λίγο βγάλαν νέες μάσκες. Μάσκα πάνω στη μάσκα.
Ραμμένη μάσκα. Το καρναβάλι, μόνο τις απόκριες διακόπτεται!
Η παράσταση κι οι ηθοποιοί συνεχίζουν μέχρι τέλους. Τους..

Παύλος - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου