Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΤΕΝΑΤΣΙΟ της ψυχής

ΚΑΤΕΝΑΤΣΙΟ της ψυχής. Μόδα εποχής. Μαζί με το κρύο που φεύγει, της λέω αντίο!

 Ποδοσφαιρικό σύστημα Κατενάτσιο. Φουλ άμυνα, αυτο-άμυνα! Κι οι 10 πίσω στην άμυνα κι εγώ στο τέρμα. Και μας παίζετε μονότερμα. Οι διαίτητες δε κοιτάνε.. Το πλήθος ουρλιάζει κι η στιγμή πλησιάζει...

 Ρατσιστής? Εγώ? Όχι φυσικά. ACAB όμως. (All Cops Are Bastards)
- Όλοι ρε φίλε? Όλοι? -

Αντιφασίστας. Διώκω καθετί φασιστικό με οποιοδήποτε τρόπο! Ακόμα και με φασιστικό.

Απολιτικός. Αποφεύγω οποιαδήποτε ενασχόληση ή συζήτηση περί πολιτικής. Τίποτα δε με εκφράζει, τίποτα δε μου είναι πιο συμφέρον. Δεν είμαι απόλυτος όμως.

Δεν έχω άδικο! Απλά δεν έχω και 100% δίκιο.


 Βαριέμαι να γράψω άλλα παραδείγματα, σκέψου ένα, τόσα θα'χεις δει.
Εάν τα αναγνώρισες φυσικά... Να το πω άλλη μία. Ό,τι και όσα έχεις δει κι έχεις αναγνωρίσει σε εσένα. Για αρχή. Μετά θα μπορείς να τα αναγνωρίσεις ή να φτάσεις σε ένα ικανοποιητικό, για σένα, συμπέρασμα ως προς αυτά στον άλλο. Τι ποιά "αυτά"? Τις άμυνες καλέ! Κου κου! Τι κάνουμε εδώ? Είπαμε παίζουμε την επίθεση που παίζει μονότερμα την ομάδα που εγώ είμαι στο τέρμα!


 Πες το αυτοκριτική αν θες να το πεις κάπως. Βάλτου και λαμπάκια εαν έτσι σ'αρέσει καλύτερα, μα κάντο. Κάτσε τέρμα και ρίξε σουτάκια στον εαυτό σου. Και μη τα αποκρούσεις όλα αν δε μπορέσεις, μη παραπονεθείς, απλά παίξε μπάλα. Τη μπάλα που ξέρεις κι απ'τις 2 πλευρές, επίθεση και άμυνα.


 Δε θα χάσεις, πολλά. Εγωισμό, περηφάνεια ίσως ή και φόβο. Αλλά το κέρδος είναι...
Να μη φοβάσαι να παίξεις, ακόμα κι αν φαίνεται δύσκολο παιχνίδι κι άπιαστη η νίκη.


ΕΣΥ κερδίζεις, "αν δε τα χάσεις" στο δρόμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου