Τρίτη 28 Μαρτίου 2023

Το μεγαλύτερο αριστούργημα / Greatest masterpiece

 Από όλες μου τις δημιουργίες, η πιο θαυμαστή!
Στο σημείο που μαγεύτηκα κι ο ίδιος τόσο,
ώστε να ξεχάσω πως (αυτό*) δεν είναι πραγματικό.
Ποιό;

Το Εγώ.

 Έδωσα σχήμα και χρώμα, συνέθεσα κι έγραψα, τραγούδησα και χόρεψα.
Τίποτα κι ουδέποτε ξεπέρασε το μεγαλύτερο μου αριστούργημα.
Και πως; Αφού ποτέ, τίποτα ούτε καν κοντά έφτασε.

Στο Εγώ.

 Η λεπτομέρεια είναι που κάνει τη διαφορά.
Κι ένιωθα ξεχωριστός σε ένα κολάζ όσων είχα επιλέξει και όχι.
Παύλος, Έλληνας, αριστερόχειρας. Η μάσκα έγινε τατουάζ.

Ως εδώ!

 Λίγο λίγο το* μαδάω κι επιστρέφει στην πηγή.
Η δύναμη των λέξεων, ζηγώνει το τέλος της.
Ένα ταξίδι δίχως την παραμικρή μετακίνηση.

Ευχαριστώ.



* το Εγώ


vlospa kasbe


 Out of all my creations, the most wonderous one!
To the point I myself got charmed so,
that I forgot that (it*) is not real.
Which?

The Me.

 I gave shape and colour, composed and wrote, danced sang.
Nothing and never surpassed my greatest masterpiece.
And how? When never, anything even reached near.

To the Me.

 It is the detail that makes the difference.
And I felt special in a collage of all I had chosen and not.
Pavlos, Greek, left handed. The mask became a tattoo.

That's enough!

Little by little I peel it* and it gets back to the source.
The power of words nears its end.
A journey without the slightest movement.

Thanks.


* the Me



vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου