Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

Στη Βυρωνάρα


 Προχθές έβγαλα το πρωί βόλτα το σκύλο μου και καθώς διέσχιζα το πάρκο της Καραολή και Δημητρίου παρατηρώ έναν νεαρό να περπατάει αρκετά αργά και να ψάχνει όλους τους κάδους. Η ταχύτητα του υποδήλωνε χρήση. Από αλκοόλ ίσως εως και ναρκωτικά. Συνεχίζω τη βόλτα μου καταμήκος του πάρκου και προσπερνώ τον νεαρό. Φτάνω μέχρι ένα σημείο κι επιστροφή. Όλο το πάρκο ξανά, τώρα προς τα πάνω. Ξαναπετυχαίνω τον νεαρό ο οποίος αρπάζει μία γόπα απ'το έδαφος, την ανάβει, παίρνει μερικές ρουφηξιές και την πετάει πάλι στο έδαφος. Συνεχίζει το δρόμο του κι εγώ τον δικό μου.

 Όπως στρέφω τα μάτια μου μπροστά να δω αν θα βρω κανάν σκυλά να παίξει το σκυλί μου (σκυλάς = ιδιοκτήτης σκύλου) παρατηρώ άλλη μία φιγούρα, λίγο πιό μπροστά στο δρόμο μου, να ψάχνει τους κάδους. Κοιτάω καλύτερα καθώς πλησιάζω. Είναι ένας παππούλης, περπατάει και κοιτάει μήπως τον δούνε όταν ψάχνει δειλά δειλά τους κάδους. Κόκκινα μαγουλάκια, μαλλιά, μούσια κι ένα πρόσωπο λες κι ο παππούς ήταν ένα παιχνίδι, μιά κούκλα λούτρινη που'χε ξεχαστεί στο ράφι για χρόνια.

 Πάγωσα. Πλέον και τα δικά μου βήματα αποκτούν ένα διστακτικό βάρος. Απ'τη μία θαυμασμός για τη λαμπρότητα του προσώπου του. Απ'την άλλη θλίψη καθώς ψάχνει στα σκουπίδια να βρει...

 Γιά κάποιο λόγο νευρίασα με τον νεαρό. Σκέφτηκα αυτός χρήστης, ψάχνει για την ανάγκη που δημιούργησε στον εαυτό του. Κι o παππούς.. Ψάχνει για ανάγκες που δημιουργήσαμε όλοι.

 Νευριάζω με εμένα. Που πριν το καλοκαίρι τσέκαρα καθημερινά τους κάδους ό,τι φαίνεται στον κάθε έναν (κάδο) πως έχει σακουλάκια με ακαθαρσίες σκύλων, για απάντηση στους ανίδεους που πιστεύουν πως οι ιδιοκτήτες σκύλων δε μαζεύουμε στο πάρκο ό,τι αφήνουν τα κατοικίδια μας.

 Νευρίασα και με τους μαλάκες που θέλουν, πιό καλό πάρκο. "Πιό καλό". Πιό έτσι, πιό αλλιώς, με φώτα, με χρώματα με το ένα με το άλλο. Και θα νευριάσω και με εσένα αν κάνεις καμιά κουταμάρα. Δήμαρχε, φρόντισε να βάλεις μεγάλους ωραίους κάδους στην καραολή, να ψάχνουν οι δημότες σου. Και ψηφοφόροι του, φροντίστε να'χετε ένα "καλό πάρκο" να περπατάτε κι όχι "άσχημους ανθρώπους" να σας χαλάνε τη βόλτα. Ούτως ή άλλως χαλασμένοι είσαστε. Τέλος.

Παύλος - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου