Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2015

Παύση (press pause)


 Η γη γυρνά, ο κόσμος κινείται, η μουσική που συνέθεσα και συνήθισα παίζει.
Μα ξαφνικά παύση, διερώτηση, σοκ. Ή με διαφορετική σειρά. Παύση! Η γη σταματά να γυρνά, ο κόσμος να κινείται, η μουσική να παίζει. Μόνο οι στροφές στο κεφάλι μου κι οι προβληματισμοί μου.

 Η αμφιβολία για τα δεδομένα, η απορία για τα πεπραγμένα. Ψευδή ή αληθή, σωστά ή εσφαλμένα. Τι είναι εδώ, γιατί είναι εδώ, πως είναι εκεί, που είναι αλλού, τι και ποιός είμαι εγώ, πως είμαι εγώ, γιατί είμαι εγώ, γιατί είμαι εδώ.

 Τι είναι φυσιολογικό, τι είναι αλήθεια, ποιός και με βάση "τι" τα όρισε αυτά?

 Παύση στην παύση, και παρατήρηση. Σταματώ να σταματάω κι απλά παρατηρώ. Παρατηρώ, κρίνω, αξιολογώ, επαληθεύω,διαψεύδω, ονειρεύομαι, κοιτώ ξανά. Μία παράσταση κι εγώ θεατής, ανακριτής. Ανάβω τη λάμπα και στοχεύω κεφάλι, να προκαλέσω ζάλη και μία ασταμάτητη ροή πραγματιτκότητας. Ρίχνω φως στο σκοτάδι της άγνοιας, περνώ τη λογική ως τα σύνορα της παράνοιας κι ό,τι ακολουθεί.

 Υπάρχει τέλος, υπάρχει αρχή? Ή μία ασταμάτητη αέναη ροή? Επανεκίνηση κατά το πέρας του τέλους, πριν την αρχή της αρχής.


Παύλος - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου