Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Ρόδα είναι και γυρίζει


 Κάνε πετάλι! Τι με κοιτάς ρε τούβλο, κάνε πετάλι! Θα πέσουμε ειδάλλως!! Ααχ... Τι όμορφη, νοσταλγική αίσθηση. Νομίζεις με τους 2 αυτούς τροχούς θα γυρίσεις τον κόσμο όλο. Θαρρείς θα σε ακολουθήσουν κι άλλοι, πως να μην αλλάξει ο κόσμος με μιά βόλτα?

 Και λούζεσαι το σήμερα. Λογικά διαμένεις Ελλάδα για να με διαβάζεις, ή είσαι απ'τους τυχερούς φίλους μου που την κάνανε! Τυχερό με θεωρώ κι εγώ. Έχω 2 μέρες που την έκανα απο Ελλάδα γιά τη δεύτερη μισή μου πατρίδα, τη Φινλανδία. Σα τη Λάρισα η πόλη που διαμένω, το Turku. Όλη, μιά ευθεία. Πλακέ δρόμοι, ανηφόρες-κατηφόρες ΔΕΝ υπάρχουν. 26 Μαϊου 2014 και φαντάζομαι θα λιώνεις στη ζέστη. Μου'ναι αδιάφορο, λούσου τη. Εδώ έχει κρύο. Παρότι ο ήλιος πέφτει κατά τις 22:00 - 23:00 το κρύο έφτασε 10 βαθμούς σήμερα. Κάνε πετάλι να ζεσταθείς!! 

 Πιό πάτρια λόγια γιατί τα εδάφη απέχουν πολύ? Κάτσε και δες το ποδήλατο και την Ελλάδα. Μαλάκα μιλάμε για πολυπολιτισμικόπολιτιστικό σοκ! Σκέψου. Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας ποικίλει κι εναλλάσσεται ανάλογα με τη σωματική δύναμη σου και τα κονέ σου στην Ελλάδα. (Τι, δε το'ξερες? Ρε μαλακισμένο που ζεις? Μάθε και μη χάνεις χρόνο εδώ!!)

Οδηγοί αυτοκινήτων
Οδηγοί δικύκλων
Οδηγοί ποδηλάτων
Πεζοί

 Η παραπάνω λίστα είναι οι εχθροί σου στο τιμόνι. Αν δε το'χεις καταλάβει πρέπει να παίρνεις πολλά πολύ καλά ναρκωτικά. Στείλε μου μερικά ρε χαραμοφάϊ! Εδώ που ζω τώρα όμως αυτή η τετράδα λειτουργεί με απόλυτη αρμονία. Προτεραιότητα θες? Πάρτη ρε. Δε βιάζομαι βλέπεις! Δε με πιέζει ο από πίσω! Δεν έχω ένα παπί στην αριστερή μου πλευρά να θέλει να περάσει ακόμα και μέσα απ'τη νησίδα. Δε πετάγονται πεζοί απλά όταν βαρεθούν να περιμένουν το φανάρι!

 Για να κλείσω. Μιλάμε για ένα απλό ποδήλατο, τράβα τη φαντασία σου λες και τραβάς το μαλλί μου (δώσε πόνο)  να μακρύνει κι άλλο.

Παύλος - vlospa "ορθοπεταλιάς" kasbe(κόπουλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου