Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Φαντασία και έκφραση - "Τέχνη" κι Αντίληψη


Φαντασία και έκφραση - "Τέχνη κι αντίληψη"



 Γειά. Με λένε Παύλο. Είμαι άνθρωπος. Αυτό, ή μάλλον αυτά, τα 2, για μένα.
Όσων αφορά ό,τι κάνω/ φτιάχνω.
Αναφέροντας τι, θεωρώ πως, είμαι, έχω κάθε δικαίωμα να μου δώσω το δικαίωμα να θεωρώ πως δεν είμαι οτιδήποτε άλλο, πέρα από τα 2 που ανέφερα. Το όνομα μου και το όνομα που έχουμε δώσει στη φυλή μας, το ανθρώπινο γένος.

 Η φαντασία υπάρχει στον καθένα, όσο την τρέφει ή/ κι όσο την καταπιέζει. Τρώω και την ταϊζω. Φτύνω κάθε έκφραση. Ναι φτύνω. Δεν είμαι αυτό που αποκαλούμε καλλιτέχνης. Είπα (/είπαμε, αν συμφωνείς), είμαι άνθρωπος, Παύλος. Φτύνω που λες. Η "τέχνη" είναι φαντασία και έκφραση της. Εγώ απλά έχω μπόλικη φαντασία και διάθεση για έκφραση. Αν είναι κάτι που λείπει, είναι το ταλέντο. Δεν έψαξα για κάποιον δάσκαλο να το βρει σε εμένα, όπου δε το βλέπω, αν υπάρχει (το ταλέντο) για αρχή.

 Δε πλάθω πολύ καιρό. Δε βάφω πολύ καιρό τα όσα πλάθω. Απλά πλάθω και βάφω. Γιατί? Μάλλον γιατί απλά μπορώ. Που οδηγεί? Θα δω στο τέλος. Οι υπόλοιποι, που μπορεί να θέλουν, θα δουν από τώρα. Τι? Ό,τι βλέπω κι εγώ. Ανθρωπόμορφες μορφές. Η μορφή όμως είναι απλά το εξώφυλλο του καθενός βιβλίου. Καλό διάβασμα.

Παύλος - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου