Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Στάση, κύριε οδηγέ! Στάση...


 Θα ήθελα να ευχηθώ, δημόσια, καλή υπομονή, στη νέα Δημοτική αρχή καθώς και τα μέλη της Στάσης Βύρωνα. Γιατί? Μα γιατί ο Βυρωνιώτικος λαός 12 χρόνια είχε μάθει "αλλιώς" με τον κ. βασιλιά, εεε, με τον κ. Χαρδαλιά. Άντε τώρα να τον κάμετε να "ξε-μάθει".

 Υπομονή λοιπόν καλοί μου συνάνθρωποι γιατί ο Βύρωνας θέλει το χρόνο του, και μέχρι να συνηθίσει παιδιαρίζει και παλιμπαιδίζει. Θα δεχτείτε τρομερή αμφισβήτηση λόγω Αμάθειας κι ΗΜΙμάθειας. Βλέπεις εγώ δε χρειάζεται να γνωρίζω γράμματα, αρκεί που ξέρει ο Δήμαρχος. Ακούς, εγώ δε χρειάζεται να γνωρίζω ΤΙ κάνει ο Δήμος, αρκεί που ξέρει ο Δήμαρχος... Και πάει λέγοντας (ποιήματα!)

 Αν δε σας πείθουν τα λόγια μου ίσως σας πείσει η θητεία του Νικόλα ή οι στατιστικές του για το αν θα έβγαινε ξανά Δήμαρχος ΕΑΝ αποφάσιζε να κατέβει υποψήφιος (βρες δουλειά κ. Νικόλααααε!) για 4η φορά. Τζιπάρα ο Ρέϊντζερ μας 4 επί 4, παντός εδάφου. Σκληρόοοος!

 Οι ηλίθιοι δε ψάχνανε, δε μαθαίνανε. Μονάχα ο Αίολος τους έστελνε καμιά φυλλάδα μες τη μούρη ενώ περπατούσαν στις γειτονιές του Βύρωνα και ξάφνου... γνώση! Σαν έκρηξη ηφαιστείου χρόνια σωπασμένου... Οι άνθρωποι αυτοί πάντοτε ήξεραν, μα πότε δε το ήξεραν, η εφημερίδα (φυλλάδα) τους το εμφάνισε, το φιλμ. 

 Γιατί μιλάμε περί ταινίας, χιλιοπαιγμένης μάλιστα. Η ασφαλής οδός περπατείται συχνά, απαραίτητα θα έλεγα σε όποιον υστερεί σε ... κότσια, τσαγανό, ψυχή ρε παιδάκι μου! Αυτοί οι ηλίθιοι ηθοποιοί, τα παπαγαλάκια (και παπαγερμανάκια), οι φημισμένες "Κασσάνδρες", όλοι μαζί στροβιλίζονται και δημιουργούν τη θύελλα της ηλιθιότητας που χτυπά με τα πολλά μποφόρ της τους ανενημέρωτους, ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ, βυρωνιώτες συμπολίτες ΣΑΣ (εγώ την έκανα, σφαχτείτε μόνοι σας τώρα)

 Εν κατακλείδι (ΣΤΑΜΑΤΑ να παίρνεις μάτι απ'την κλειδαρότρυπα κι άνοιξε την τη ριμάδα διάπλατα) ο Βύρωνας, κατ'εμέ, έχει μάθει το εξής. Να αφήνει τη σκέψη μα και την πράξη στον κ.Χαρδαλιά. Ο ίδιος προτίμησε την απάθεια και την αυταπάτη πως έπραξε σωστά με αυτές τις 2 του επιλογές. Καιρός να κάνετε πράματα οι ίδιοι, συλλογικότητα σημαίνει κάτι παραπάνω απ'το "Τα μέλη του τάδε συλλόγου δε το κάνοτν αυτό? Γιατί δεν είναι δικιά μου δουλειά..."

 Υπομονή λοιπόν με τις αμήχανες εκφράσεις που θα αντιμετωπίσετε, με τις μπαρούφες που θα εκλάβετε σαν απαντήσεις και τα λοιπά πανέμορφα Βυρωνιώτικα κουσούρια της Χαρδαλεϊκής εποχής απ'την οποία βγήκατε, μόλις.

 Δεν είμαι Σύριζα. Είμαι μόνο άνθρωπος, τούβλο, που πρέπει να το γράψω κιόλας! Αλλά, κάτω οι : Χαρδαλιάς, Σωτηρόπουλος, Γώγος, Κόνσουλας, Γιατράς, Φανίδης. Οι υπόλοιποι δε με ενοχλούν τόσο. Αν είμαι κάτι αριστερό, είμαι χείρας. Αριστερόχειρας. Φιλάκια.

Παύλος Μπέκας - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου