Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Τα υλικά του cakebook ή μάλλον η αρχική μου σελίδα στο facebook


1... 2.. πάμε!

Σφάζουν τους Χριστιανούς!
Η Αριστερά ψεύδεται!
Η Δεξιά κλέβει!
Διασύρουν το έθνος, ξεφτίλα!
Συνωμοσίες συνείδησης από ασυνείδητους!
Ξύλο, κοίτα πόσο ξύλο ρίχνει!
Καλά, δεν είμαι πανέμορφη?
Να το όχημα μου.
Μόνο παιχνίδια, τίποτα άλλο.
Μεγάλα λόγια μεγάλων ανθρώπων. πολλές φορές παπαγαλία.
Να τι πίνω, να τι τρώω, να τι καπνίζω. (Να τι κατουράω, να τι χέζω, να τι δε μπορώ και το ξερνάω)
Τα χέρια μου μετά από 5 λεπτά βαράκια.
Τα αδέσποτα, όλα, όλης της Ελλάδας.
Το τατουάζ μου.
Σώσε 2 ψυχές και 5 ζωές με 1,5 κλικ.
Ό,τι παλιό και γνωστό, πρέπει να μείνει κι άθαφτο. κι ας βρωμά.
Εικόνες με νόημα. Οδηγίες αναπνοής από νεκρούς.
Βρισίδι, απειλή, μπινελίκι, αντρίλα γυναικίλα τραβελίλα, απ'όλα, ρε.
Αθλητικά. Βασιλιάς όποιος κερδίζει και βαράει. Όλους τους άλλους.
Καθημερινή ενημέρωση φοιτητικής παράταξης.
Φωτογραφία με χαρά διασκέδαση και τρέλα. Μετά το φλας σβήσαν όλα.
Διαφόρων ειδών σχόλια σε όλα αυτά.*

Τα υλικά του cakebook ή μάλλον η αρχική μου σελίδα στο facebook.

(*)
Αυτοκριτική (?)

Παύλος - vlospa kasbe

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου