Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2013

Η εποχή της ιδέας


 - Ένα μέτριο, χωρίς!
-Εφτασέεεε... Η εποχή της ιδέας.
Η ιδέα είναι ένα ρόφημα.
Δημιούργημα του ανθρώπου για να το απολαμβάνει.
Είσαι η ιδέα σου.
Τι πίνεις λοιπόν?

 Πίνω πολιτική! Ή/ και τα παράγωγα της. Α-πολιτική, υπο-πολιτική, αντι-πολιτική. Κι ό,τι πίνω με πίνει. Μας ήπιαν οι ιδέες μας παιδιά. Φτιάξαμε ποτά να γουστάρουμε και μας έκαψε η χημεία. Μιλάω με παραδείγματα. Ίσως και να'μαι ο ίδιος παράδειγμα. (Ίσως όχι, ίσως ένα δημιούργημα της φαντασίας σου -ή μου-, ίσως τίποτα, ίσως, ίσως...) Διάλεξε αποφυγή ή μίμηση.

 Απ'όταν έγινα αλκοολικός ξέχασα τα νιάτα μου. Το παρελθόν μου. Αυτή η γέφυρα πίσω μου φαίνεται όλο και πιό μακριά, όλο και πιό θολά, κι αν φτάσω κοντά.. Ειναι κατεστραμμένη. Ξέχασα και τι γεύση έχει αυτό που πίνω. Αλλά ανανεώνω τη μουδιασμένη μπλε γλώσσα μου με αυτό. Πιστός στην ιδέα. Παράξενο... Θυμάμαι μόνο πράγματα που έχουν να κάνουν με την ιδέα. Ή μάλλον έχω ξεχάσει όσα πράγματα δεν είχαν να κάνουν με την ιδέα.

 Είναι η θεωρία της εξέλιξης. Απ'την εποχή που ψάχναμε για ιδέες ( μεταξύ άλλων πολιτική παιδεία) στην εποχή που βρήκαμε ιδέες, τις εκπροσωπούμε, θα πεθάνουμε γι'αυτές και θα σκοτώσουμε τους μη ομοϊδεάτες μας, για την ιδέα φυσικά. Την ξέρουμε/ δε τη ξέρουμε την ιδέα. Κι οι ηλίθιοι μπορούν να παπαγαλίσουν. Και να πράξουν.. (Φαντάσου.)
 Κι όταν πιώ πολύ ιδέα και πνιγώ? Θα με καρπαζώσει ο ομοϊδεάτης στην πλάτη. Δε με σώζει. Ήδη είμαι σωμένος, αφού ακολουθώ την ιδέα, απλώς με κρατάει σωμένο. Τι καλός...

 Να σου π(ι)ώ μιά ιδέα? Δεν έχει όνομα. Μου λέει πως εδώ και καιρό σκεφτόμαστε κατά κύριο λόγο μόνο με το μυαλό, κι όχι με την καρδιά.

-Είμαστε πιό έξυπνοι κατέχουμε πιό πολλές πληροφορίες, δες τα άλματα της τεχνολογίας!
-Αποκόψαμε κάθε δεσμό με τη φύση, γίναμε αναίσθητοι κι απαθείς, κοίτα τη φύση πως την έχουμε καταντήσει. Πολλά κιλά αισθήματα και μάλιστα αγάπη. Μωρέ γνώση και πληροφορία, δε λέω όμως, εε?? Είναι αυτή η γλυκιά αυταπάτη "όλα για καλό γίνονται".

 Και χέστην αγάπη! Ή το όνομα της! Κράτα όλα τα υπόλοιπα κι ότι την εκφράζει. Ιδέα?

Παύλος - vlospa kasbe

* Το κείμενο δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Διαδρομές ( http://diadromespress.blogspot.gr/ ) και ψηφιακά στη σελίδα red wire ( http://redwire.gr/ )

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου