Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Λες και δε ξέρουμε, πιά!


 Γέννησε ο πρίγκηπας! Δηλαδή η γυναίκα του. Δε ξέρω τον τίτλο της, κάτι βασιλικό θα'ναι. Χέστηκε η φοράδα στο αλώνι. Μα όλοι για αυτό το γεγονός συζητάνε. Για το παιδί της Σούλας που προχθές βγήκε, κουβέντα όμως, όπως και για τα άλλα παιδιά. Παιδιά με διάφορα προβλήματα είτε

-ΣΚΑΣΜΟΣ Παύλο! Μη μου χαλάς την ησυχία και τα όνειρα! Πρό βλη μα τους ΚΑΙ όχι δικό μου! Να επέλεγαν να μη γεννιόντουσαν φτωχοί το ένα ή το άλλο πρόβλημα που έχουν! Αυτοί φταίνε, κι ακόμα κι αν δε φταίνε αυτοί, τότε ΣΙΓΟΥΡΑ δε φταίω εγώ. Και δεν είναι δικό μου πρόβλημα, αν είναι και δικό σου με γειά σου και χαρά σου, μα εμένα δεν είναι! Η καλύτερη λύση για ένα πρόβλημα είναι η άρνηση της ύπαρξης του προβλήματος αυτού. Επειδή κάπου διάβασες αυτό το πίστεψες. Χαζέ, χαζούλη Παύλο, Παυλάκη. Έκανες το πρόβλημα του άλλου δικό σου? Κι η δικιά σου εξίσωση, τα δικά σου προβλήματα? Ξέχασες μου φαίνεται. Εσύ δεν ονειρεύτηκες το παιδί σου αν όχι εσένα τον ίδιο πρίγκηπα ή γιό ενός πρίγκηπα, μέλος της πριγκιπικής οικογένειας, με τα πλήθη κάτω από ένα μπαλκόνι και μπροστά από μία τηλεόραση να ... υπάρχουν και να σε αποθεώνουν που ... υπάρχεις(?). Ξέχασες τους εφιάλτες σου? Να μη γίνεις ποτέ φτωχότερος απ'όσο είσαι τώρα και να μη ζήσει το παιδί σου φτωχά? Τι έπαθες Παύλο, τι έμαθες τόσο καιρό?-

Η φωνή που με διέκοψε βρίσκεται τώρα αντιμέτωπη με τη 2η φωνή (aka ακούραστη χολή). You asked for it! Now then... Fight!

 Σλούρπ. Και ξεκινάμε, δε πονάμε απλά κοιτάμε κι όταν κοιμάμαι, θυμάμαι κι απορώ αφού μπορώ. Είμαι μέρος του κόσμου αυτού, είμαι όντως κι εγώ από εδώ? Άκου τούβλο, όσο εσύ κοιμόσουν, που εσύ μου λες ονειρευόσουν, δε ζούσες. Έπαψες να ζεις, δε περπατούσες, νεκροβατούσες. Τι θες κι άλλα, άσε, γειά. Αυτά τα λίγα και καλά!

 Και συνεχίζω, ακάθεκτος αυτή τη φορά, είτε οικογενειακά είτε παθολογικά προβλήματα. Κατά βάθος όλους μας ενοχλούν. Αλλά κατά πιό βάθος υπάρχει κάτι ακόμα. Ποτέ δε μας ένοιαξε η δράση για την άμεση επίλυση αυτών των προβλημάτων. Πιό πολύ ώρα έχει σκεφτεί ένας πως θα πλουτίσει, μόνο ο ίδιος, παρά πως θα εξισορροπηθεί ο πλούτος της γης.

 Ακόμα δε κατάλαβε κάποιος γιατί ασχοληθήκαμε με τα γεννητούρια τα πριγκιπικά? Γιατί όλοι θα θέλαμε να'μασταν σε κάποια απ'αυτες τις θέσεις, μα όχι τη δικιά μας, και ακόμα πιό σίγουρα ΌΧΙ αυτών που έχουν πιό σοβαρά προβλήματα από εμάς. Ο καθένας με όποια δικαιολογία θέλει. Γεγονός όμως αδιάψευστο παραμένει το εξής κύριε δικαιολογημένε! Πως θα βοηθηθούν όλα τα παιδιά του κόσμου (για αρχή αυτά!) όταν ΔΕ ΘΕΛΕΙΣ να βοηθήσεις στο μέγιστο που μπορείς ένα παιδί μόνο, για αρχή? Για πες μου πως. Παιδάκι μου.

Υ.Γ. : Θα ονομάσω τη φωνή που με διέκοψε "Φωνή του Λαού, κοινή γνώμη ή/ και λογική" γιατί μπορώ κι έτσι γουστάρω. Κάνε κάτι παρόμοιο, αν θες και μπορείς φυσικά.

Παύλος - vlospa kasbe (παιδί)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου