Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

Παρκάδα και καθαρή συνείδηση.


 Αυτό κι αν είναι είδηση! Καθαρή συνείδηση! Στης καραολή και δημητρίου το πάρκο σαν περπατώ, δε θέλω ακαθαρσίες σκύλων να πατώ! Σαν παππούς όταν κατουριέμαι, απλά κατουρώ. Σκουπίδια πετώ κι όπως θέλω στον καθένα ομιλώ. Όση ώρα κι όπως θέλω στα μάτια κοιτώ, δε ντρέπομαι κι αν προκαλώ.

 Με άλλα λόγια. Έχω ένα μήνα τώρα που καθημερινά διασχίζω το πάρκο πάνω-κάτω με το σκυλί μου για παρέα. Την περήφανη βιτρίνα μας. Την καθαρή τζαμαρία μας. Το πάρκο είναι μες στα σκουπίδια. Οι κάδοι προφανώς δεν φαίνονται ιδανικοί χώροι τοποθέτησης των άχρηστων πιά για εμάς περιτυλιγμάτων ή συσκευασιών από τα προϊόντα/ αγαθά που καταναλώσαμε. Όχι, πάνω στο πράσινο είναι καλύτερα. Ένα μήνα τώρα κοιτάζω τι έχει στους κάδους σκουπιδιών. Ναι. Τι πετάει ο καθένας. Δεν είμαι εγώ ο παράξενος. Ή ίσως να μην είμαι ο τόσο παράξενος όσο οι παρακάτω.

 Οι κάδοι που έλεγα, ένα μήνα τώρα, είτε πετώντας τις ακαθαρσίες του δικού μου σκύλου είτε απλά περνώντας δίπλα απ'τον κάδο έριχνα ένα βλέφαρο τι έχουν μέσα, κατά κύριο λόγο. Και δεν είχαν σκουπίδια, μα σακουλάκια με ακαθαρσίες του δικού μου κι όχι μόνο σκυλιού! Κατά κύριο λόγο. Δε χρειάστηκε ψάξιμο. Απο πάνω βλέπεις έναν μισό-άδειο κάδο και πάνω πάνω αυτά τα "σακουλάκια" (τώρα αηδίασα λίγο :Ρ).

 Τώρα, ο λόγος γίνεται γιατί πολλοί "ενοχλούνται" απ'την ύπαρξη σκυλιών στο χώρο αυτό. Αν τυχαίνει και διαβάζει(ς) κανείς, ερωτώ :

1. Όταν ο παππούς την αρμέγει διακριτικά πίσω από κανά θάμνο και μετά περήφανα κουμπώνει ζώνες με ανάστημα ΔΕΝ σε ενοχλεί?

2. Αν δε σε ενοχλεί το παραπάνω, τότε που ακριβώς νιώθεις ενόχληση όταν κατουράει ένας σκύλος?

3. Η τουαλέτα του σκύλου είναι μία φυσική του ανάγκη, όπως κι η δικιά μας. Η ρίψη σκουπιδιών όμως? Γιατί οι σκύλοι δε τρώνε πατατάκια και δε πίνουν γκαζόζες, ούτε καπνίζουν για να πετάνε τις γόπες τους στο έδαφος? (ηλίθιοι σκύλοι ε?)

4. Αφού λοιπόν σε ενοχλεί γιατί δε μαζεύεις την ακαθαρσία που σε ενοχλεί να βάλεις τέλος στο προσωπικό σου πρόβλημα? Δεν έχεις χρόνο? βρες. Δεν έχεις σακουλάκι ή ένα φύλλο εφημερίδας? βρεεες.

Παύλος - vlospa kasbe (αδέσποτος ιδιοκτήτης σκύλου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου