Κυριακή 28 Ιουλίου 2013

Παραλία (beach please!)


-Σερβιτόρος!
-Παρακαλώ?
-Πάω λίγο στην κουζίνα, θέλω να μπω στο ψητό!

 Σήμερα πήγα παραλία, για κολύμπι. Ύστερα από 2 χρόνια. Για να μη πω 3 καθώς πρόπερσι έκανα μόνο 3 μπάνια, κι αν κολύμπησα και καθόλου. Μεγαλώνοντας μπορώ να πω αηδίασα με την παραλία και τα δέντρα της! Τι ποιά δέντρα μωρή συκιά? Εμάς που τη στολίζουμε με ό,τι καταναλώνουμε στο χώρο της παραλίας. Πήγα γιατί ήθελα να κολυμπήσω. Το αραλίκι και η εξάσκηση της όρασης (καλλίγραμμες γυναίκες) δε με συγκινούν πιά. Έχω αράξει αρκετά. Και δεν έχω γυαλιά ηλίου. Μεταξύ άλλων. Ρακέτες δε παίζω. Να κολυμπήσω πολύ δε μπορώ, ακόμα, θα τη βρω τη φόρμα μου που θα πάει, αν φυσικά συνεχίζω να την ψάχνω. Με βρήκα να κολυμπάω μέχρι να λαχανιάσω. 10 και 10 λεπτά αντίστοιχα. Ενδιάμεσα βρήκα αρκετό ενδιαφέρον στα προϊόντα που υπήρχαν πάνω στα δέντρα. Και στο τι έκαναν τα δέντρα. Σε περίπτωση που δε κατάλαβες, εμείς είμαστε τα δέντρα σε αυτό που περιγράφω (όπως θέλω).

 Ίσως έφταιγε η αμμουδιά... Πηγαίνοντας στην παραλία κι ειδικά με σκεπτικό "άντε επιτέλους μπας και ξεκινήσω πάλι να κολυμπάω λίγο", δεν είναι πως το είχα απαίτηση, ΑΛΛΑ, απλά περίμενα να δω κόσμο να κολυμπάει. Πράμα που δεν έγινε. Έφτασα. Απλά δε κολυμπούσαν, οι πιό πολλοί. Αυτό το καταλάβαινε κανείς από πρώτο χέρι στο διαδρομή προς τα μέσα. Στα εμπόδια της. Χαρούμενο εμπόδιο κάθε παιδί και κάθε κάστρο που χτίζει! Κάθε ρακέτα, μπάλα τένις και μπάλα βόλεϋ όμως, όχι. Οι φάτσες που κάθονται. Κάθονται... Κάθονται, που έλεγα λοιπόν, στα ρηχά και μάλιστα οκλαδόν, φάση στάση ζεν, με ύφος "Μη πέσει σταγόνα νερό στο πρόσωπο μου, θα λιώσω/ κάνω διαλογισμό" σου κόβουν λιγουλάκι τη φόρα. Είχε και κάτι σαν σέρφερ αλλά δεν είχα την αντοχή να κολυμπήσω μέχρι εκεί και να τους καταστήσω ενοχλητικούς κι εκείνους. Οι λιαζόμενοι κι οι κοιμώμενοι δεν ενοχλούν, εμένα. Επειδή όμως θέμα μου δεν είναι ποιοί με ενόχλησαν ή πόσο, ούτε ποιούς ενόχλησα ο ίδιος. Αυτά λίγο πολύ αν δε σου κάνουν και σένα ξεκάθαρο πως η πλειοψηφία έκανε κάτι άλλο, ε έκατσε σε μένα, τι να πω. Τυχερέ/α μπαγάσα! :)

 Περί προβολής σώματος με σκοπό την συναλλαγή λέξεων κι εν τέλει ώρας και κορμιών δεν έχω κάτι να πω. Μιλάνε οι αγορές. Οι οποίες "περνάνε κρίση".

Υ.Γ. : Δε ξέρω αν έτυχε, αλλά, ήταν καθαρά!

Παύλος - vlospa kasbe (αερόψαρο)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου